Almost ready to go!

12 augustus 2017 - Roggel, Nederland

Lieve allemaal,

Na heel wat voorbereidingen is het volgende week woensdag dan toch écht zover. Ik ga naar ZUID AFRIKA!!!!
Afgelopen dinsdag eindelijk mijn visum opgehaald, dat betekent dat ik klaar ben om te gaan.
Op 16 augustus vlieg ik samen met twee studiegenootjes Eline en Renée naar Kaapstad. Hier hebben we eerst nog 10 daagjes vakantie voor de boeg.

26 augustus vlieg ik dan samen met Renée naar Pretoria (zo'n twee uur vliegen van Kaapstad) voor onze stage. Renée en ik zullen hier stage lopen bij Tshwane Leadership Foundation (TLF). TLF houdt zich bezig met verschillende gezondheidsprogramma's. Doelgroepen zijn kinderen, jonge vrouwen, zwangeren maar ook daklozen, chronisch zieken en mensen met HIV/aids. Wat onze activiteiten precies gaan zijn, krijgen we te horen wanneer we onze stage beginnen, dus hier zal ik jullie later van op de hoogte brengen. Als je een kijkje wilt nemen op hun website: http://tlf.org.za

Tijdens mijn stage verblijf ik in een studenten accomodatie, ook wel Friends accomodation services. Hier heb ik samen met Renée onze eigen kamer met badkamer en keuken! Lekker dicht bij onze stageplek.

De laatste dagen staan vooral in het teken van nog wat werken, inpakken, afscheid nemen en de laatste dingetjes nog voorbereiden. Ik heb er in ieder geval heeeeel veel zin in! Ik zal tijdens mijn verblijf regelmatig een verhaal schrijven. Via deze blog kunnen jullie mijn reis en stage ervaringen volgen.
(manoninafrika.reislogger.nl)

Tot schrijfs!

Liefs, Manon.

1. Huib:
    12 augustus 2017
    Hé Manon, het wordt ongetijfeld een fantastische tijd en een geweldige ervaring om dit mee te maken. Ik wens je veel plezier en succes daar in dat mooie Zuid Afrika.
    Have fun !!
  2. Weya Gerritsen:
    Wow wat leuk zeg.
    Heel veel succes en plezier
    Liefs Weya
  3. Monique:
    Have fun xxx
  4. Petra braam:
    12 augustus 2017
    Hele fijne stage toegewenst. Is weer een hele ervaring.
  5. Christiaan macco:
    12 augustus 2017
    super fijne stage, maar geniet vooral ook van het schitterende land:)
  6. Angela:
    He Manon.
    Eindelijk is het zover . Ik vind het zoooo gaaf voor je. Geniet ervan en maak er n mooie tijd van daar.. succes
  7. Carla Golsteijn:
    12 augustus 2017
    Ha Manon Nu is het bijna zover ik wens je een hele fijne stageperiode en geniet ervan ga zeker lezen wat je daar allemaal gaat uitspoken gr Carla
  8. Carla langendijk:
    14 augustus 2017
    Heel veel plezier.super geniet er van xxxx Carla
  9. Franca:
    16 augustus 2017
    hoi Manon en Renee heel veel plezier en succes met jullie stage in Afrika ik blijf jullie volgen
    groetjes Franca